Jobbigt

Publicerad 2010-09-18 12:59:28 i Allmänt,







Inte alls sovit bra inatt. Jätte konstiga drömmar. Jag simmade i en hamn med massa grönt sjögräs....
André och hans kompisar gick heller aldrig.
Skickade sms tolv, när ska ni gå? Han skriver, om en stund.
Dom gick härifrån halv fyra.




Idag ska jag fira min fina mormor Barbroooo! Är lite besviken att mamma aldrig tog Barbro som mitt andranamn.
Barbro är ju ett sånt härligt namn!
Jaajaa så här ligger jag och väntar på att jag ska äta smörgåstårta tills jag svimmar.
Sen ska jag tvångspeppa till Boxholmsfest ute i ingenstans. Är så jävla trött men vill inte slösa en lördag på att sitta hemma och stirra. Pepp pepp pepp pepppppp



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela