Hej

Publicerad 2010-09-01 22:10:56 i Allmänt,





Har väl inte mycket att säga. Jag trivs faktiskt riktigt bra med att ha läxor.
Känns skönt att få rutiner i livet igen och ha saker som man måste göra.
Hoppas också att jag blir Svens favvis så jag inte får blickeN när jag har glömt något.
Gillar att vi tog en gusto-fika, Angelika, Ida och Moa.
Hör fortfarande Idas flåsningar med näsan när hon försöker hålla in ett skrattanfall HAHAHAHAHHAA

Trivs så sjukt bra i klassen men jag saknar att köra Angelika&Ida-skämtena då bara dom fattar det.
(okej alla kanske fattar men tycker bara den humorn är tråkig)
Tur att jag ser dom varje dag.


Jahopp. Ska jag liva upp det här inlägget med snodd bild från treorna?





Sådär, nu blev inlägget bara sååååååå mycket roligare!


Här står vi glada och bundna med varandra, de charmiga nollor vi är!




Idrott som första lektion imorgon. Fan. Så. Jävla. Opepp.
Och skola till fyra och ingen sovmorgon. Åhh torsdagar kommer att bli hårda.




Lägger in en favvis ocksååå, såndär typisk höstlåt

Jason Mraz – Details in the Fabric


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela