Gympadojjor och skolkort

Publicerad 2010-09-09 22:34:39 i Allmänt,









Gick jag lade mej flera gånger imorse. Kunde inte släppa taget om sängen<3
Skitstressig morgon, glömde allt.
Vi hade idrott som första lektion och jag var asförbannad för vi har skolkort direkt efter.
Bättre blir det inte när jag bara råkade ta med idrottskorna och inte vanliga.
Jag såg ungefär ut som Björn Gustafsson när jag hade tighta byxor och dojjorna på. Fyfan.
Trodde ingen skulle märka att jag gick utan skor men de flesta påpekade detta direkt....
Fick cykla hem med dom sen jallafall.... Herman tyckte det inte var nått fel alls. Skönt att han digga dojjorna.

Och så har man tagit sitt första gymnasieskolkort! Och för första gången så var det killarna som klagade på allt istället för tjejerna. Lago, mitt krull är överallt! Bruhn, min tröja gör så jag får kulmage!
Jag själv var bara nöjd att mitt hår var i annan färg och jag har det i ett skolfoto för första gången.


Fick jallafall min gustofika idag också<3 Fick träffa Mois och Bella, möööös.
Plus att jag fick en fin komplimang idag med! Tråkigt att jag inte kan säga desamma....




GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela