Fuck You

Publicerad 2010-09-26 13:04:04 i Allmänt,






Göddigast just nu!

Cee-Lo Green – Fuck You






Somnade tio som en stock. Vaknade klockan sex av världens kroppsvärk.
Låg och kravla i sängen till nio (weeii gick upp tidigt!) och tog tempen. Jag hade 56 i feber.



Hohohohoho fast nu vare ju inte så, bara tempen som va sönder.
Hade 39 men jag blir så jävla känslig så fort jag är liiiite varmare.





Så idag jag har tittat på Animal Planet hela morgonen och nu har jag flyttat mej till sängen och titta mer på Cougar Town. Blir nog ingen skola för mej imorgon. Inte när jag är såhär öm och börjar gråta när jag jag sätter mej upp. Känslig tjej............


Påtal om mina kroppsliga problem så ska jag rönka (heter det så?) min rygg och se hur sne den är.
Kul.......... Har fått lite sjukhus-skräck efter den hemska veckan i nian då jag blev jävligt sjuk.
Dumma läkare som inte tror på en och ger blicken "jaaaa så är det verkligen, jaa tror på dej självklart....nooot"










Men snart så. Snart Gotland.









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela