det är hårt

Publicerad 2010-09-23 22:02:21 i Allmänt,







Hinner inte med datan lika mycket nu. Gör läxor, eller aa försöker göra läxor.
Blir så förbannad bara att det går så långsamt med matten medan andra kan göra mattetal på 0,45 sekunder.
Varför måste jag va så trööööööög i matte!?!?!?!??




Nog om mitt tjut för matten. Jag och Elsa rockar på orienteringen (såg får idag♥), jag smårockar på naturkunskapen och hårdrockar på tyskan. Än så länge... Se det positiva i skolan likzzzom.



Skrev ju inte igår jaa. Fikade med mina finingar på Gusto (va?? gusto? chock!)
Vi hittade på en ny grimas (googlade ordet för att stava rätt) som kommer användas starkt hädan efter.
Sen gick vi ett varv i stan och vi jagade varandra i affärerna och kollade varandra i kamerorna i Lindex.

Skönt att vi inte har blivit allt för vuxna. Skönt att jag fortfarande kan kan skrika HÄÄÄIJ IDA i skolan utan att skämmas eller springa emot Angelika och springa med bena som en idot.
Älskart. Älskar intern humor.



Annars då? Vad händer i framtiden?
Joo jag tar lill-ledigt nästa tors- och fredag och sticker till Gotland över helgen. Fyfan va gött, mysigt,bra,skönt.
Var nära på att stanna ensam hemma bara för att inte missa skolan.
Men hey, jag är fan aldrig sjuk i skolan så jag ska inte oroa mej att komma efter.
Jag vet ju att jag kommer ångra det skit mycket om jag stannar hemma.

Såååååååå plans för Gotland? Vi ska ut och plocka svamp i skogen!!! Bland det roligaste som finns när vi är där ute. Fin skog, lukteN av skog och brrrrruset av havet lite svagt i bakgrunden.



Aaaee måste sluta skriva innan jag blir too deep och skriver om Gotland i en timme.
Måste sova nu.
Efter jag slutar imorgon ska jag lägga mej i sängen
och baah andas ut och klappa mej själv på axeln som klarade en vecka till.





Lite bilder vill ni ha mä' va?



Elsa härjar som vanligt






Jag va söt som vanligt. Hemsk bild. Torsdag=fuldag för idrotten som första lektionen.






Charmiga söt-Linnea medan de andra i bakgrunden duckar för att inte va med


men sen.......




Markus: Vänta ska bara fixa min poose ju


..........


Förövrigt är Lovisa sötizzz!






Förresten såg ni månen inatt?
Vaknade av en väldigt konstig dröm. Gammal klasskompis jag skulle ha en fight med min bror.
Sen drog dem med en husbil.....
Och jag stod där funderande och började skriva ett sms till Moa om min konstiga kväll medan de sladdade iväg till Preem. Men tillbaka till månen. Den var orange!!! Så jävla fin! Synd att jag inte orkade ta kort och bara somnade om.



Sååå, hejdå och godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela