Confront me

Publicerad 2010-09-15 22:40:01 i Allmänt,








Händelserik dag! Ska väl radda upp höjdpunkterna i skolan



-   Elsa. Aaa behöver inte säga mer. Hon gör lektionerna roliga när dom är som mest tråkiga.


-   Medan våran grupp skulle göra en tankekarta om Riksdagen och Regeringen disskuteras det intensivt om det Markus har på huvudet(jaa på huvudet) var till för en jordglob(jaa det var den) eller myggfångare, våggeljärn eller något annat random.


-   Efter Martin har fått se vår tankekarta och som vanligt inte kan säga bra eller du suger, utan ger den mystiska blicken och kliar sej på hakan och säger "Mjaaaeee....". Då blir det tyst och jag säger "Du...när börjar vi på något nytt än politik...?" Alla börjar skratta, ååhh jag är så rolig. SKOJA. Jag var seriös, ville bara veta när vi skulle börja på något nytt men det var tydligen kul.


- Alltid detta race till språklabbet om den som ska komma först och få "den bästa datan". Mmmm flashback till femman när man lööööööper till klassrummen för att få bästa platserna.






Efter skolan blev det att äta på Nyfiket och fika på Gusto. Klart man ska till båda fikena för att vara rättvis.
Sen gick vi på politisk debatt i kommunhuset(yes nu vet jag tvekar jag inte längre var det ligger).
Vet nu jallafall vilken sida jag ligger på. Dock känner jag mej inte riktigt påläst än så jag vågar dra några större argument. En annan kul grej var att träffa på en av favvistreorna Linus. Tog sällis och disskuterade politik.





Bra onsdag helt enkelt.
Imorgon får vi till fyra. Vet inte hur jag ska orka.......Gillar ju att sluta två.....






Innan jag säger godnatt så måste ni prova att stampa i takt till denna låt till skolan med högsta volym.
Yeeeeezzz vill nästan börja dansa breakdance när jag kommer till Kungshöga. Fast. Nu gör jag ju inte det.
Eller så drar ni på en Robynlåt. Vaaaaaaaad hon rockar asså! Så jävla fierce på MTV vma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela