Obladi Oblada

Publicerad 2010-10-05 22:34:18 i Allmänt,






Kom från en lång dusch. Sådär lagom lyx att raka benen när man inte har gjort det på flera flera dagar.
Hat-älskar att jag har vanan att äta glass nästan varje vardagskväll. Det är min vardagslyx intalar jag mej.
Dock kanske inte så bra varje kväll...


Glömde säga en sak om skolan idag!
När vi precis har satt oss i engelskan så sätter Lennart på en skiva och....
Dunder och braaak så dunkar Obladi Oblada i högtalarna!
Gjorde hela min dag, så bra han är Lennart. Sen nynnade alla på den låten hela engelskalektionen.


Just fan, har inte nämnt tyskarna som har kommit hit. Gillar starkt att de är så sociala och lätta.
Blev nästan soulmates med två tyska killar. Det låter så gulligt när de ska prata på svenska också.
Sen när vi jag ska prata tyska så låter det så sjukt jävla dåligt så jag vill lägga mej ner på golvet i fosterställning.
Söta tyskar som snällt rättar när jag säger fel och ler och ger blicken "fint att du försöker med vårt språk jallafall"




Jajaaa nog om det, har ju sovmorgon till tjugo över åtta imorgon YEAAAHH!!!!!
Jävla hjärt- och lungräddning som förstör min sovmorgon till tio.





sängen nuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela