Nollningsfest + Ullared = du är körd

Publicerad 2010-10-30 20:31:48 i Allmänt,






Troligen hade vi den bästa nollningsfesten av alla igår. Jösseseees.
Roliga lekar, roliga människor och roliga pratstunder!

Tror vi alla hade det jävligt bra. Vi har fan de bästa treorna.



Hemvägen var lite trälig och lite minnesluckor här och där.


Rolig grej, hade ställt alarm på rätt tid till imorse men har inte ett enda minne av det.
Bra att jag kan klockan ändå när jag är full då.



Och nu till Ullared. Jag hatar Ullared. Jag gör verkligen det. Kanske lite mer för att vi troligen kom den dagen det aldrig har varit så mycket folk innan. Troligen lite mer för att vara bakis och åka till Ullared gör jag aldrig igen. Dumhuvud är jag som gjorde det. Värda saker jag köpte var....all mat, dricka och godis jag ville ha hela tiden och trosorna det står I♥Morgan. HehHEhHEHEhe....

Mamma och jag fick världens chock över allt folk, vi kunde inte röra oss. Så vi var klara med Ullared klockan ett och resten av tiden köpte vi mat och läsk. Gött.




Och ikväll blir det inget partajj för mej inte(förlåt Rebeckaaa) för jag måste ta igen fem timmar sömn och kolla igenom alla bilder jag tog igår + massa videoklipp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela