Loca loca locaaaa

Publicerad 2010-10-29 17:43:29 i Allmänt,








Blev inga skriverier igår inte! Hade fullt upp med att mysa hos Moa och äta upp Isabelles kanelbullar med kardemumma <3<33<333<3<33 Var meningen att vi skulle plugga tillsammans hos Moa. Sen glömde jag svenskaboken ändå:;:;:PpPp

Men faan provet gick bra ändå fast jag inte hade råpluggat. Älskar hur Lennart skojade till provet lite!





Vi fick ringa in vad vi tyckte om provet. Jag själv tyckte att provet var Fett Najs.





Ahepp, nu efter skolan har jag laddat ner musik till bussresan imorgon, tagit fram Ullaredsvänliga kläder, alltså mjukisar <333  Oså har jag fixat mej till nollningsfesten som jag fanimej ser fram emot nu ändå. Hoppas jag inte får äta upp dom orden, hoppas att dom är snela mot oss. Jag gillar ju trots allt nästan alla treor, som cOoLa fÖrEbIlDeR


HAJDÅÅÅ OCH ÖNSKA MEJ LYCKA TILL IKVÄLL!




hehehehehhehee, äh fan va larvig jag känner mej nu, måste ha mat i magen


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela