Leaving on monday morning

Publicerad 2010-10-18 21:51:49 i Allmänt,







Jisses vad jag har hunnit med saker idag. Det satt fint med en ledig dag!
Först städa av rummet, plugga tyska jättelänge, kamma Tyson tills han bröt ihop och fick nog.Sen fick jag idén att baka också så det blev chokladbollssmet som jag sket i att göra bollar av. Gött att äta rätt ur framför tre True Blood avsnitt.


Asså vet inte om jag diggar True Blood längre. Allt blir bara så vrickat och verkligen ALLT kan hända, alla känner alla, alla har nån konstig förmåga, alla har tillslut legat med alla.
Eller så förstördes allting bara när Skarsgård höll på med en kille. Inget illa menat, är mer än för homosexuella men liksom....Alexander är ju min...typ?





Dax o sova och se vad morgondagen bjuder på. Fast egentligen är sjukt opepp på skolan.



WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela