It's in the water

Publicerad 2010-10-10 19:33:06 i Allmänt,





Efter mitt klagoinlägg gick jag upp till sängen med samhällsboken. Somnade direkt.
Faktiskt ovanligt för mej att somna sådär, fast å andra sidan, det visar hur tråkigt mitt huvud tycker politik är.
Kul att disskutera om politik men inte fakta om hur skiten är uppbyggt, riksdag hit och regering dit blablablaaaa.




Fick i mej lite mat (och mycket cola&godis) och sammanfattat lite sidor och pluggat tyskaglosor.
Duktigt Sanne! *Klappar på axeln*


Annars har jag planerat att va ful imorgon och ikväll bara ge kärlek till Tyson.
Ibland är han världens finaste. Synd bara att han inte visar det för andra. Våran hemliga kärlek vi har för varandra...





Såhär satt han i nästan en timme. Älskar när han kommer fram och burrar in sej i min nacke och så sitter vi där och kramas en lång stund.





............








Jeeeeezzzuzz nu har troligen alla slutat läsa för mitt tjat om Tyson.






Kör gårdagen!

Först donken med Angelika, träffade samhälls-Linus, gick till Herman och hängde i mysiga källaren med folk, kände "näää vill göra något mer", Linus och hans polare Gustav kom igen med finfina bilen och vi crusade runt i Mjölby, provade rumpvärmare, provade rumpblåsen, provade massagestolen, kollade på Andra Världskriget-film i bilen, åkte in till Linköping och sen tillbaka.

Och vad vi skrattade.

Sådär impulsivt, sånt gillar jag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela