Glad igen

Publicerad 2010-10-14 23:34:06 i Allmänt,








Har ju sovmorgon imorgon så jag blev glad igen. Aaao och så fick jag i mej en skål glass också. Såklart.
Är inte trött än så kör en listA


Bästa promenad: På gotland, gå kronvägen, ner till fiskeläget, förbi stranden och upp igen till stugan. Underbart

Favoritgata: Ramstadgatan såklart!!!11 Eller jag vet inte

Favoritdrink: Dålig på drinkar. Men allt som kan blandas med sprite är helt OK. Coca cola är inte OK.

Äter lyxmiddag på: Burger King. SKOJA! Texas Longhorn? Seriöst, är så svag för kött och BBQ-sås.

Bästa mikromaten: Panpizza helt klart. Grandiosas helst.

Favoritförort: Ööhh...åker ju inte runt så ofta...pass på den!

Fikar gärna på: Gusto utan tvekan. Dyrt men gött och musiken som spelas gör liksom allt.

Bästa lunchställe: Expresso House har jävligt goda mackor. Fast dyra. Äh, "lunchar" aldrig.

Bästa brunchen: Som sagt, skolmat är det jag ser mest av.

Bästa kaffet: Lattää eller cappuccino. Eller vanligt kaffe med socker och mjölk.

Bästa konsertlokalen: Har bara varit med pappa i Cloetta Center...Vi såg Status Quo...Jag var liten och dum..

Bästa baren: 16 år och är en tönt

Här bjuder jag mamma på middag: Bjuder inte mamma, hon bjuder mej hehehhehehehe, näämen nått thailändskt eller något annat med massa grönsaker och bambuskott

Här bjuder jag pappa på middag: Bjuder inte han heller men skulle bjuda han på typ nått ställe med blodigaste stekarna.

Senaste Stockholmsupptäckt: Var där senast....Angelika när var vi på kryssning? Över fem år sen? Hehe.

Senast sedda teater-/bio föreställning: Vampyrer Suger. Helt okej humor ändå, tre av fem!

Senast sedda utställning: Typ nått i biblioteket? Pass på den frågan.

En bra gåbortspresent: Choklad går alltid hem, eller nån rolig pryl. Jag älskar doftljus, tror alla tjejer diggar det?

Favoritlyxartikel: Annika Marklunds krönikor i Sofis Mode gillar jag starkt. Läser hennes blogg

Läser just nu: Inget. Det där har runnit ur sanden att läsa på kvällarna.

Läser helst: Självbiografier faktiskt. Inte deckare, annars öppen för förslag

Favoritråvara: Fisk! Eller ne. Korv? Kött?

Favoritfärg: Kornblå.

Favoritmärke: Cheap Monday eller Monki. Kanske inte köper görmycket av dem men gillar att titta på bilder från dem.

Favoritskor: Just nu, mina kängor. Lätta att ta på när jag är nästan sen till skolan.

Klädkonto per månad: Här hemma har vi aldrig kört med barnbidraget utan sparar det och frågar när vi verkligen behöver pengar.

Dricksprocent: Man brukar väl säga 10% elle..........?

Modeförebild: Hanapee klär sej bra. Vet inte riktigt, blandat helt enkelt.

Motionerar: ...Aldrig. Hehehe.

Mest överskattade affär: Gina Tricot.

Det dyraste jag har köpt: Oj. Hmm... Mobil? Cykel? Har inga 1000-kroners kläder jallafall.

Favoritprodukt på Systemet: Öhm.. Cider eller vin. Fast jag är ju 16 och är tönt.

Favoritprodukt på Apoteket: När jag var liten var jag tvungen att köpa tuggummin varje gång jag var där. De röda med kaninen på. Fast idag diggar jag hudvårdsprodukterna från ACO.

Bästa fyllekäket: Mc Donalds. Fast det sitter ju fint oavsett tid.

Lyssnar på: Just nu, Oskar Linnros, Mumford & Sons, Bon Iver.

Bästa förfestmusiken: Min egen partylista på spotifyyyy

Senast gnolade: Säga till Tyson att han skulle va inne istället för att öppna dörren till altan så ala får frysa. Han lyssnade inte.

Senast köpta skivan/-låten: Muse, The Resistance & Live HAARP

Mitt sämsta köp någonsin: Senast, fina dataskyddet som var för litet med typ fem millimeter. Fan.

Dansar helst till: Just nu, Fuldansen. Den sätter sej i huvudet så jävla lätt.

Senaste impulsköp: Ringar.

Senaste fyndet: Veit intä

Senaste secondhandfyndet: Kommer ej ihåg, tror en ring.

Fulaste klädfärg: Starkt rosa tror jag.

I dvd-spelaren/datorn: Möjligtvis en Scrubs-skiva

Användbar pryl: dataN, mobileN och i skolan miniräknarN

Mode jag aldrig vill se igen: Höga jeans för killar, ljusblåa slitna....fy.

Värsta huvudbonaden: Vet faktiskt inte...Fast börjar bli trött på alla hattar nu som alla ska ha och se lite coola och slappa ut.

Bästa huvudbonaden: Mysig stickad mössa.

Favoritaccessoar: RINGAR

Bil/Transportmedel: cykeeeel

Återvinner: Inget. Vill lära mina föräldrar men dem verkar inte vara så peppa...

Hejar på/håller på: Dem som vill bli nått stort och bra! NEJ jag håller inte på nått lag.







Oj vad tiden går! Natti natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela