Dansaaa fastän hjärtat bristeeeer

Publicerad 2010-10-06 15:56:44 i Allmänt,



Säkert – Dansa, fastän
Passion Pit – Little Secrets



Kollat på True Blood och pluggat. Alexander var lika snygg efter flera veckors True Blood uppehåll, om inte snyggare? Men nu peppar jag musik. Ikväll blir det Mandarin med Angelika, Moa och kanske flera klassistjejer.
Mmmmm känner smaken av jordnötssås och ris....


Fan så onödig skoldag. HLR:en hade jag i princip redan gjort i nian. Och sen sitta i datasalen och "hjälpa" andra som inte var klara. Sket i allt och gick hem sen vid elva. Det va niiiice!


Medan jag väntar på att True Blood ska laddas ner klart så målar jag naglarna(försöker sluta bita.igen) och så får ni Gotlandsbilder









Världens finaste hund. Så jävla stor och så jävla fiiiiin! (Syns inte på bilden hur stor han är...)


*Tittar på Akilles(hunden) och säger aaaaww*
(Jag vet att jag ser sjukt sliten ut, fast sådär ser jag ju alltid ut på Gotland)





 

Näää drar och tar en macka nu innan jag hungrar ihjäl. Yeah, två nya True Blood avsnitt också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela