By your side

Publicerad 2010-10-26 21:26:25 i Allmänt,







Kort dag idag. Samhällskunskapen var roligast. Vi fick välja om vi ville ha Aids-, kärnkraft- eller flyktings-frågor.
Och i tystnaden....Mimi: JAG VILL HA AIDS!!!!
Martin: Nae...det vill du nog inte...
Och maaassa fniss i klassrummet- Söt-Mimi!


Annars då så sitter jag och läser våra personpoträtt om alla klasskompisar.
Gillar Elsas beskrivning om mej. "När Sanne blir arg, vilket inte händer så ofta, blir hon riktigt arg."
Eller beskrivningen om Mimi. "När Mimi inte orkar lyssna på lektionerna ritar hon en bilväg på bänken och sedan köra med sin racerbil som hon har som nyckelring. Det tycker hon är roligt, samt måla granar"


Jaa och sen efter skolan åkte mina päron och jag in till Linköping sjukhus för att rönka ryggen.
Det var inte alls så avancerat som jag trodde. Fick dra på mej en fin rock (inte sån som visar hela ryggen och stjärten faaan :(((( ) och sen ställa mej snällt och hålla andan ibland och sedan vare klart!



Resten av denna fina tisdag har jag spenderat med matte, äta räkor och duscha.
Här får ni lite bildäär




CrAzy NiGhT mEd AnGeL AnKa



Och så en hatt och en Ida på allting + en Herman o duschen som vi fnissar åt samt Ida pekar på HiHiHihihiIHIHI




Och här vill jag bara skryta hur mysiga mina lukt-lavendel-ljus är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela