Angelika och jag camade med hennes nya datamaskiiiiiiin

Publicerad 2010-10-21 21:34:18 i Allmänt,









Printade en fin bild på oss men Angelika misstänkte direkt att jag skulle lägga ut den på bloggen.
Så jag ska va snäll att inte göra det.








Vi har fan alltid turen att slippa gå till fyra varje torsdag. Alltid är det något som ändras.
Idag såg vi kanske en av de sämsta filmerna i Norden, eller världen eller i universum.
En norsk film som handlade om två personer som va som de I en annan del av Köping.
Fast 100 gånger tråkigare. Se inte Elling!

Hahahahaha hitta en skoj trailer om filmen som driver så bra med den!







HOT CHICKS!


Mmmmm så blev det en torsdagsfika på Gusto idag också med glada mörtar. Då trivs jag!
Favvis var när Ida och jag fantiserade om den värsta matteläraren och sen på vägen hem säger Moa, "Men ooooojj mitt skärp på jackan öppnades nu!" och får det låta som hon har tappat byxorna. Hihihihi sötiz!



Nehepp om man ner till tvn.



............

...................

........................





HAHAHAHA TROR DU JAG INTE LÄGGER UPP BILDEN ANGELIKA

HAHAHAHA LURAAAAAAAD


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela