Söndag

Publicerad 2010-11-21 14:14:24 i Allmänt,








För det första
JAG HATAR MATTE!!!!! Jag hataaarrrrr ekvationer, kommer aldrig lära mej skiten!
Nästa lektionen ska jag låta Pär vara vid min bänk hela tiden för jag fastnar verkligen på varenda jävla tal.



För det andra
. Nu ska jag spendera söndagen med en skvallertidning och té.
Och lite the sims kanske om jag är klockren på tyskaglosorna.







Mmmmm igår hade vi myspys. Åt på halväckliga pizzerian som ändå har riktigt goda pizzor.
Sen trippade vi ner till Hemmakväll och köpte godis. Sen upp till Moa och köra spel i cirka fem minuter sen fastnade vi alla framför Heartbrake Hotel.

Påtal om filmer kom jag på nu att jag måste ladda ner lite filmer, haaajs svaaajs




Titta nu kunde jag ladda upp en bild från skoldataaan, hehehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela