Snö

Publicerad 2010-11-08 22:55:06 i Allmänt,







Väntar fortfarande på snön men icke, klockan tio kom det jallafall inte som alla sa....Fan vill ha julkänsla!



Asså. Jag vet nog min sämsta egenskap. Jag är sämst på att prioritera rätt.
När jag tillslut satt mej med historiaboken läsr jag en sida och................


trumvirveeeeeeeeeeel


Jag lägger ifrån mej boken och tänker "Nej jag måste sova en timme först...för det är ju viktigt att sova...har jag hör..."


Och så sover jag två timmar som en jättebebis i soffan.




Men vet ni? Historiaprovet känns ganska säkert ändå.



Nej måste sova nu och sluta tro att det är lov och att jag får sova 11 timmar. Ajja bajja Sanne!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela