I'm lost inte the world

Publicerad 2010-11-29 21:51:11 i Allmänt,











Gå upp med sämsta humöret och sedan bli glad direkt när klassisarna muntrar upp en, det är fejnt!
Sedan gå hem och tro att man ska snart kommer lägga sej ner på vägen av kyla.
Fy.fan va det var kallt om mina öron. Nu är det verkligen vinter!


Efter kylan behövdes jag vara soffliggandes med filt och tofflor i två timmar för att återfå värmen igen.
Men det räckte inte heller, tog en varm dusch också. Det osade om mej när jag kom ut ur duschen.
Så varm var jag, eller så kallt var vårt badrum(kakelgolvet är inte så mysigt på mornarna).




Jahapp nu har jag haft tävling med André om vem som borstade tänderna snabbast. Slutade med att jag nästan dreglade ner mej själv. Men nu är jag redo för en god natts sömn som är så välbehövlig.



Ska njuta med mina raggsockar imorgon i skolan.
Om ni vill vara lika trendiga som mej så....kolla Ö&B för det var där mamma köpte dem, hoho.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela