Hej o hå

Publicerad 2010-11-04 13:39:48 i Allmänt,





Orkade inte skriva igår. Blir ju så när man är lat och njuter av lov.
Men då kör vi gårdagen.

Igår var jag på Oriflame-kväll hos Ella, min svärsyster (det blir väl svärsyster..?) och åkte dit med andra svärsyrra Patricia. Ella bjöd på rosa té som smakade lövely, måste köpa't. Leika och Iziz var lika charmiga som vanligt.
Okej kanske ska prata om sminket och allt. Riktigt bra priser på produkterna så det blev ett par grejer jag köpte. Fick också äntligen hjälp med att skaffa foundation med perfekt färg.
Annars var det allmänt mysig stämning med trevligt folk.


Annan rolig grej när pappa skjutsade mej och Patricia till Ella i Andrés bil.
När jag ska gå ur bilen känner jag att jag sitter fast. Hmm i vad? I en fiskekrok.
Vi fick träla med att dra av linan och Ellas kollega får hjälpa mej att ta bort den ur tröjan. Hehe....





NEHEEEE nu ska jag till Linköping med mamma och pappa. Ska plågas med att gå på IKEA men sen ska vi allt gå igenom alla leksaksaffärer igen och leta halloweensaker. Aaaa jag kan inte få nog av halloween.





Thaaa host of the Halloween Parrrrtyyy





HEDDÅ



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela