ameeeeehhh

Publicerad 2010-11-09 16:32:32 i Allmänt,





Orkar verkligen inte plugga på historiaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jag vet att jag har tjatat om historian ett antal gånger nu............
Ähh ska tvinga pappa förhöra mej så jag inte slipper undan.






Annars då??? Joo jag tyckte allt att det var ganska mysigt med snö.
Dock var det inte lika mysigt med motvind påväg hem. Mmmm snö som rinner ner från halsduken ner på halsen....




Nae jag vill bara ha helg nu. Vem ska va hundis&kattisvakt i helgen??? Jag skaaaaaa!!
Ser också fram emot om vi i elevrådet ska få ha en egen "studiedag"= leka på bodaborg/bowla/laserdome!
Sen vill jag också veta vad jag fick på matteprovet, visst håller vi tummarna för ett VG? Eller...?
För mycket begärt.......? Aaa trodde väl det.





Wanna touch my dubbelhaka?

Saknar mitt affro....Skulle va varmt och skönt i dehär vädret nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela