6 November

Publicerad 2010-11-06 16:02:00 i Allmänt,





Fint äre att komma hem från halloweenfest och sätta sej framför tvn med pappa och kolla på Blade med massa kex&mjölk. Först av allt vill jag tacka alla som tog massa kort igår med min kamera, stor kram till er så jag slapp vara paparazzi själv.

Höjdpunkter under kvällen: Niklas, Carl och jag pratade om Scrubs, fint att hitta två till som gillar det (nästan) lika mycket som jag. Alla stunder utanför huset. Fast nu när jag tänker efter så var jag ute halva kvällen förutom när jag letade filtar och morgonrockar för att inte frysa. Mycket trevligt var det att lära känna nya grappar.

Andra inte så roliga höjpunkter var att jag fick en kolbit i mitt knä så har jag stora hål i mit klänning.
Men det var med flit, det är ju Halloween sa jag och fnittrade glatt.



Och idag, lycka är att inte vakna bakis för igår var jag duktig och sparade på alkoholen.
Har söftat i soffan och kollat på barnprogram till två. Gött!


Ska fan ta tag i pluggandet nu, har ju trots allt inte börjat än med det....


Några bilder får ni så länge










Och jaa ni är fortfarande lika







Det får räcka så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela