Vad är en daaag på baleeen

Publicerad 2010-05-08 11:04:34 i Allmänt,





Vaknade vid nio av att jag hörde André säga "mamma....ska jag väcka Sanne....hehehe..."
Började planera att skrämma han men han kom aldrig in sen...
Låg kvar en stund och lyssnade på hur mamma pappa och André yrade runt och klädde på André.
Idag blir det att kolla på bal när André och Patricia ska gå. Kul väder.......







Äääee ska sluta sitta här i köket och plocka in frukosten och ta en dusch.
Det luktar korv/barr/rök/rökt fisk  , gööööttt!






Kanske visar lite bilder från skogsjön sen om jag hinner.
VILKEN FIN JÄVLA KVÄLL!


Gårdagens roligaste:

När jag skjutsade Robin, Daniel och en tysk till skogsjön säger Robin "Jag tog ju med mej förstärkaren men kom på att....det finns ju inget eluttag där....."


Sen ringer Ellen när jag hade släppt av killarna och skulle hämta tjejerna och då säger hon "Asså Sanne...Ida har med sej tändvätska men vi har inget kol eller ved.... så vi tänkte om ni har det?"



André gillade grovt att vi fick åka här o var :):):):)
Älskar hans bil och älskar att åka med han. Sjunga Sexy Bitch tillsammans, vaaa de visste ni inte att vi gör vaaa?






Jallafall, nästan alla i nian va där, de bästa från nian va där + alla tyskar. Hur kul?
Mys framför brasan, mys på bryggan, Nellie ramlar i lite i vattnet, leta grenar i kolsvart skog, kissa med öppen dörr och hade Sofies kamera som lampa, spela kubb, prata med tyskarna och äta marsmallows + Adells dennis-korvar



Där har ni lite av det vi gjorde. Galet hur mycket jag gillar mina klassisar nu för tiden!








Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-05-08 22:11:24

Galet hur gillad du är av dina klassisar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela