Soleeen skiner hiiiimmmmleeen är blåååå

Publicerad 2010-05-21 14:01:01 i Allmänt,






Idag då?


Joo jag gjorde as god frukost på altan sen bestämde jag mej för att ut och sola.



Okej... jag kanske inte är jätte sjuk nu.... men min hals är fortfarande väldigt krasslig.







Jaaajaa de va as gött att få lite sol på huden igen och jobba på.... brännan fräknarna!








MEN vad jag har jobbat mest idag är mammas födelsedag grattis grattis grattis!!!
Jag trippade ut till Ivarssons och köpte en fiinfin bukett, pappa köpte choklad och andra presenter.
Och så ska mamma och jag på spa också, riktigt bra!



Det pinsamma var att pappa inte kom ihåg mammas födelsedag imorse....
Även fast vi har pratat om de i en vecka nu....
Liksom han kom ihåg det för han hade köpt presenter men bara inte just imorse.....
Stackarn!




Nää nu måste jag dricka nått innan jag tuppar av och sen kanske lite läxor?


Eller tv?



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela