NU ÅSKAR DET!!!

Publicerad 2010-05-21 16:34:02 i Allmänt,





Ååhhh vad jag gillar åska!
MYS VÄDER!!!



Jallafall. Gulliga Sofie kom förbi så jag fick lite update om skolan.
Dom verkar inte göra allt för mycket där faktiskt....


SKÖNT för då kommer jag tillbaka när alla lärare och elever har gett upp med att jobba!






Jahapp, så har mamma kommit hem också och då har jag pussat, kramat och gett na' presenter!



Nu ryktas det om att vi ska grilla och trotsa åskvädret....





Vad ska jag göra nudå...?
Är galet rastlös så jag skulle vilja springa av mej lite men springer nog till tvn men först behöver jag nässpray.
Börjar bli smått beroende av nässpray. Ajdååå







Imorgon är jag bjuden på middag hos Moa och då ska jag låta henne få prata oavbrutet om resan!
Andy och jag ska bara sitta och tugga på maten och stirra påna' , ska tydligen få en present av gulliga spanska-Andrea också, gullää spanjor!







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela