Lite kort o gott

Publicerad 2010-05-17 19:53:05 i Allmänt,







-  Blivit lite smått beroende av plopp-ljudet av facebook chatten. Älskart!





-   Mammsen och jag tittar på biljetter till Muse som bannemej ska beställas i veckan. Muse och kanske lite Stockholms shopping, va sägeruu Sofie?




-   Har fortfarande inte blivit sadface för spanienresan. Fan vilken hårding jag är!





-   Duschade håret idag och sist jag duschade håret va..... i onsdags.... Älskar nytvättat hår!





-   Mormor kom fram till att läskiga saker har hänt bland våra födelsedagar.... pappa skar sej, André åkte omkull, Morfar blev dålig osåå vidare! Hon har en poäng där mormor min





-   Jag ska dra med mammsen och mej till SPA som hennes födelsedagspresent (och lite till mej) GÖTT



-    Jag har knappt börjat på landanalysen. Okej, jag har varit sjuk. Jag ÄR sjuk. Ähhh de ordnar sej! (sen tar jag en Reisen hehehehe)








Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-05-17 21:29:32

MUSE OCH SHOPPING! KAN DET BLI FEL?!

å ja bara älskar't :)

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-05-17 21:29:44

MUSE OCH SHOPPING! KAN DET BLI FEL?!

å ja bara älskar't :)

Postat av: elleeeen

Publicerad 2010-05-17 22:38:40

hahaha så jävla skön, ''Ähh de ordnar sig! (sen tar man en riesen hehehe)''

jag tänker också alltid på den reklamen när nån säger så!! :D trodde det bara var jag som var tönt så jag har inte sagt nåt, men nu känner jag att jag behöver inte skämmas längre.. tack sanne!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela