I'm in the corner watching you kiss her oohhh

Publicerad 2010-05-31 18:55:40 i Allmänt,





Äntligen har låten kommit till spotify!
Nu ska jag allt lära er tycka om denna låt

Robyn – Dancing On My Own




I'm in the corner, watching you kiss her
I'm right over here, why can't you see me
I'm givin' it my all, but I'm not the girl you're takin' home
I keep dancin' on my own





Robin er bezt ingen protezt!





Nu ska jag prova avslutningskläder och skor, hoppas skorna känns bra nu till allt.
Annars blir det flip flop skor till elle nått


.......


hahahaha såg mej själv i de nu, ååhh så kul!







Sedan ska jag tvätta av mä' sminken och dragga till solariet med Moa.
Min ångest för blekt spöke vann över den tuffa tjejen som accepterar att hon har kasst pigment.










Skolan är soft. Vi fikar hela tiden och vi kommer nog gå upp ett par kilon under veckan.
Vi förlorade mot 9B i brännboll. Igen. Som vanligt.
Och om jag inte får MVG i idrott blir jag fan galäään. Näe men jag förtjänar det så jävla mycket.






Ajja nu orkar jag inte skriva mer, ska gå modevisning i mitt rum nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela