Hola aaiii carambaaa

Publicerad 2010-05-07 17:53:20 i Allmänt,




Sitter och cHaTtAr med en av spansktjejerna. Hon sa precis att det va soligt idag. Yeeeyyy!
Har också kollat igenom allas facebook typ.
Fan tjejerna ser as trevliga ut och jag vill bara åka dit NU!




Och tyskarna va ju här i skolan!
Riktigt härliga mörtar det där och ikväll blir det lite grillning och kubb i blåsten.
Kul att vi alla möttes efter skolan på Lidl... Och Sofie säger: Ohhh Sanne is here, Lidl Sanne!
Jag kan ju inte ens förneka att jag är där ofta nu..........




Jahopp.... nu pratar jag tydligen med min spanskafriends syster...




Aaajaa snart blire mat och sen pallra sej upp till skogsjön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela