Hey Jude

Publicerad 2010-05-31 23:02:07 i Allmänt,






Det tog verkligen lång tid innan det kom ifatt mej. Och inte heller ville jag tvinga fram det och fejka.
Men ikväll, då jag har spenderat med att sitta och titta i 20 fotoalbum från när jag var nyfödd till 12.
Det var ikväll jag verkligen kände att vissa kommer jag inte se på veckor/månader/år.
Fan ni alla är ju en del av mej, det går liksom inte att gå iväg från mitt liv då.
Jag pratar bara inte om 9A utan 9B. Hur ska jag klara mej utan vissa av er? Ni är ju så jävla glada i 9B!
Det gör ont i mej!



Snälla låt oss ha en så jävla bra kväll efter avslutningen!











Nu är jag galet känslig så om Tyson skulle komma in skulle jag kasta mej på han och skrika "Tysoooon naaawww putti nuttiiiii kom hit och myyyyyyyyysssss, va sööööwwt du äääär buuhuuu"


Men istället drar jag och smörjer in min brända kropp och försöker sova. (Blev bränd av solariet........)


Vi i klassen kommer ju träffas igen för det ska vi ju se till, eller hur?






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela