Har aldrig låtsats bara chansat

Publicerad 2010-05-28 23:50:46 i Allmänt,






Då var det ju helg igen och det känns ovanligt att inte ha läxor att göra då.
Lugn dag i skolan. Prata igenom mattelektionerna, sjunga igenom musiklektionerna(sofie jag är smygkär i din röst)
och sedan mysa lite i syslöjden medan jag tittade på när de andra kämpade och sydde.

Angelikas klänning.... asså hur fin? Hur fin är inte den där rosa men ändå inte skrikiga, den där romantiska rosa färgen. Galet fin i alla fall! Och Idas flashiga 60-tal klänning blandat med modern. Och Moas kjol med en flashing dragkedja. Och Saras tuffa kjolar med skinndetaljer och zebramönster. Fan vad ni är kreativa!
Hur kommer ni på allt???





Seeeeeeeen fick vi äntligen traska vidare till Gusto och jag fick gulliga presenter av gulliga vänner!
Och såklart åt vi också där. Sen hem och ha lite kalas för mamma, mej och morfar.
God mat, goda frukter och god hallon/rabarberpaj och morfars historier. Aaa då trivs jag!









Det var inget roligt på tv ju.... ska sova och imorgon ska jag släpa med mina föräldrar till linköping.
Vill brännaaa lite pengar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela