Fan va duktig jag är!!!

Publicerad 2010-05-23 21:56:39 i Allmänt,






Okej. Jag är inte klar med landanalysen men behöver max en halvtimme imorgon för att bli klar.



FAN SÅ GÖTT!!!!




Då drar jag gårdagen då.


På dagen var jag en glad tjej som gillade solen och den blåa himlen som man inte har sett på ett tag




Sedan trippade jag ner till kvarnen med Robyn i öronen, vårjackan på och solen i ögonen.
ÄLSKAR ATT GÅ OCH LYSSNA PÅ MUSIK!!!

Efter att åkt och handlat i kvarnen, hemmakväll och konsum så var allt klart för att åka hem och grilla.
Vädret kunde inte ha blivit bättre, inte sällskapet heller. Vad jag har saknat min Moiizzz!!
Fick också presenter från Spanien. En galet fin ring från gulliga Andrea och kakor från Moa.
Kakorna var välbehövliga idag i all plugg.... En riktig räddare i nöden!


Angelika och Isabelle kom också förbi och det var verkligen inte igår man såg dom, fick jallafall krama på dom lite!



Okej för att bilden skulle ha blivit mys-ultimat kanske jag skulle ha tagit
den när allt va dukat och klart.....



Jag fick vara grillmästaren för en stund medan Andreas köpte en till engångsgrill
och så ser ni töfflera' som jag fick låna och de va ganska för små....
Men Moa och jag konstaterade att ljudet de gör ifrån sej är sommar-ljud.



Titt' så somrigt det va!






Sen efter den fina middagen där ute drog vi oss in och tog fram godiset, chipsen, dippen och glassen för att kolla på skräckfilmen vi hyrde. Jätte dålig verkligen. Varför ser vi aldrig på trovärdiga skräckfilmer! :(
En liten skitunge som tydligen var djävulens barn och hade små horn och åt bara kvinnoskött, aaa fast nae.





Sen på natten blev jag trött och täppt så då trippade jag hem på natten med John Mayer i öronen och den här låten Old 97's – Question










En annan kul grej. Var tvungen att söka på Alexander Rybak om hans ögonbryn verkligen satt ihop.
Då kom den här bilden fram.




Hahahahha de är ju faktiskt likt!





Aaaa näää ska nog ta mej nått gott i magen nu och imorgon börjar jag ELVA!!!!




Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-05-24 09:15:44

haha, fler som sett babysitter wanted ;)

såg den med tyskarna, börja asgarva när han hade horn!! haha, filmens höjdpunkt! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela