Chillin' on daaa balkong

Publicerad 2010-05-06 17:53:45 i Allmänt,






Blev irriterad på att mamma dammsög så jag flyttade mej till just balkongen, because I can!
Fan va gött dä ääe som skolvakterna skulle säga.






(ignorera att jag sitter i tjocktröja och jumpakläder, min EAK tröja också fnizz fortfarande, såg att Lidl skymtade ståtligt i bakgrunden)




Ajuste på tal om eak och idrott så fick vi prova på orientering själva.
Och jag hittade faktiskt alla själv och fick en tummen upp och klapp på stjärten för jag va så duktig.
Okej ingen klapp på stjärten.....ingen tummen upp heller men massa beröm jallafall.
Annars va skolan soft idag. Satt o prata med Moa och Oscar hela so:n






Och ikväll kommer tyskarnaaaa!
Är nog nästan lika pepp som dom som verkligen ska ha dom hemma.
Jag själv ska ju bara titta på och se söt ut i skolan.
Men imorgon blir det grill och hang out in the skogsjön med tyskarna och de andra. Trevlaaans må jag säga!!
Fnissar för mej själv när poliserna + andra tror det ska vara röjjarfest.
Sen baaahh så kommer poliserna och ser att vi grillar och bara umgås HÄ HÄ!
Sen blir det nog fan ett dopp igen





Näää ska jobba på brännan mina fräknar nu så tjarrå







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela