Blöööööhhh

Publicerad 2010-05-09 18:03:49 i Allmänt,






Jag har blivit förkyld. Fast det väntade jag mej.
Stå i Tranås i ett par timmar i fem grader och regn hela tiden. Blaahöö!
Fast mest synd var det för de fina paren, stackars tjejer som hackade tänder när de försökte le mot kameran.


Men fina var alla, kikat efter den perfekta klänningen den dagen jag ska gå!


Titt' så fina






Och efter balen tillbringade jag tiden i soffan med täcke. Tog ett par timmar att tina upp igen.





Och idag har jag panikläst Anne Frank men är fortfarande inte ens hälften. Och jag ska redovisa på tisdag.


Gött.



Aaa och sen blev det fika på Trädgårdscafét med Ella&Marc och mormor&morfar.
Kände mej bara eländig och stressad över läxor så det va inte direkt så kul....




Nu blir det fint! Karékotlett och Flickan som lekte med elden men familjään



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela