Hey, Soul Sister

Publicerad 2010-03-27 19:51:56 i Allmänt,








Kors i taket! Hos mormor&morfar bjöds det på mat i mängder.
Så mysigt med hela familjen samlad och sen drog mormor fram fotoalbumen och jag älskar att kolla i dom.
Alla mammor som sitter i kjol och kofta och röker medan småbarnen springer runt, hunden Bonzo dom hade för länge sen, alla permanentade frisyrer och vad snygga alla såg ut på den tiden.

Mormor som står där med solglasögon med vita bågar och har en cigg i handen med en 60-talsklänning
Morfar som ser ut som en elvis-kopia och solbränd som jag vet inte vad




Sen fick jag tvingas prova massa kavajer och gröna/gula skinn kappor/jackor...
Mamma försökte verkligen få mej att gilla alla "coola och trendiga" jackor....men aa fast nae...




Nu tycker jag att jag inte är mer värd att fixa lite läxor och hoppa i mjukiskläderna











Tacka vet jag Gotland om fem dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela