We're bluffin' but no one is joking

Publicerad 2010-03-12 22:50:34 i Allmänt,






Ont i huvudet, ryckningar och lite små sur. Så känner jag just nu




Men dagen hjälpte med att pappa äntligen kom hem från båtmässan och jag fick en keps med ingraverat Sanne i kursiv.......... och neej han var inte seriös. Mamma fick en jätte fin seglartröja som jag kommer sno lite då o då
sen tog vi mcdriväään och jag fick min QP meny, suktat efter detta hela dagen!





sen har jag kollat på tyra&bella show, bellas röst är galet irriterande, inget roligt program...




neeej mitt huvud och ryckningar får nog försöka dämpa sej lite och jag ska sova







just det, jag va sämst när vi övade på matte nationella men musiklektionen gör mej alltid så trött men galet hur kul man kan ha med sina klassis tjejer! Ni gör mina skoldagar så mycket lättare








saknar fredags-lektionen-på-lundby-åka-massa-tjejer-i-rutschkanan-och-springa-iväg-från-badvakten




Kommentarer

Postat av: ellen

Publicerad 2010-03-13 15:19:59

åå jag saknar med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela