Va i....?

Publicerad 2010-03-16 16:05:18 i Allmänt,






Nomys
reklam på spotify? Hans röst?
Först den hesa mörka sjung-rösten? Sen den pojkiga-fjortonåriga-rösten när han pratar?

Blev besviken nu.... Fan jag som har sett han som värsta hesa killen






Nog om Nomy. Nu sitter jag i köket och hjälpt Marc med Spotify och pratat om förhållanden (varför pratar jag om det? lonely girl) och nu försöker jag rita av hur Lidl ser ut innuti. Blir besviken när minnet sviker mej. Det där borde jag kunna med blundande ögon.

Sen har vi fan inga fler läxor. Guuuuuuuud ska ta en glass och kolla på True Blood eller Scrubs.
Åhhh laddade ner Gremlins i lördags, kommer ni ihåg? Blir nog att se den...


Naaaaawwww!!!!





Just det, nationella engelska. Gick helt OK. Jag förväntade mej gråt-anfall men jag var cool och svarade på allt




Nahepp nu ska jag väcka Tyson som har somnat på mina böcker och ge han en bamsekram


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela