Okej det blev ingen engelska där

Publicerad 2010-03-23 21:58:53 i Allmänt,





Istället har jag suttit och försökt göra en bra skiva men Angelika är så svårflörtad när det gäller musik. Hon vill ha dansband och toto, jag vill ha journey och david guetta. Vilken dilemma ni!


Annars då? Joo mamma och Tyson kom och la sej på var sida av mej och sedan sökte vi på min syssling. (facebook<3)
Som tydligen är en som hänger på stureplan och har sej?

Baa tja?






Visst är vi lika!?!?!?!?!?!
Nej det är vi inte.... Fick reda på att jag har ursprung från Ungern också.
Fan vilka mörkisar alla på morfars sida är, varför blev inte jag brunögd :(


Förresten vågar man lägga syssliiingen på facebook?








Jaaajaaa godnatt på er och wish me luck to the fucking national tests(heter de ens så?)
Tvekar på min engelska nu men imorgon kommer jag tänka, baaa köööör sanne!
Jag ska ju ändå gå handel så...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela