Nite Is My Time

Publicerad 2010-03-11 22:52:19 i Allmänt,



... som moto boy sjunger för så äre
(och skäll inte på mej för jag inte skrev night för HAN skriver nite)


ville somna nio idag
klockan är tjugo i elva



uj uj uj idag orkar jag inte skriva




skulle kunna skriva ett långt klago-inlägg men det skulle
antagligen för mycket plus att egentligen är jag så jävla glad nu för tiden
och gillar allting omkring mej. tror dock för mycket/för bra om folk vilket gör mej besviken
gillar inte heller folk som gör mina nära ledsna och fundersamma


där har ni lite funderingar jag har, vill skriva så mycket mer men sånt sparar man till nätterna o tänka på












idag har jag blivit galet sur på Jerry
sådär sur som jag blir på Mujo och ger blickeN till han
visst argumenterade Jerry och jag men så fort jag
blev lite för bra(dryg) så blev jag rädd att jag aldrig skulle få se mvg:et....


Surheten hjälpte mot varm oboy macka och scrubs sen så jag är återställd nu!





kvällen har bara flytit iväg och jag har spenderat den med att kolla på VP, lyssna på moto boy och fick lära mej att ha massa coola teman på firefox av linus, gillar mina körsbärsblommor väldigt mycket nu!




dehär blir en kväll som jag somnar med mobilen bredvid mej med moto boy, galet fint!







'Cause we all see that really what comes around goes around










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela