I'm not losing you

Publicerad 2010-03-21 22:26:59 i Allmänt,






Heeeeeeeeeejsan!


Alice I Underlandet va riktigt bra och 3D:n va riktigt coolt men inte sådär WOOOOOW-coolt kanske...
Thai/kines/japan/? restaurangen var skit mysig och as god. Vi hade det bra vi tre mörtar där!
Plus att vi åkte spårvagn upp till centrum bara för att man måste det i Norrköping, även fast vi blev lite vilsna
En annan kul grej var att Angelika, Moa och jag skulle tvinga in oss alla tre i en liten liten toalett, seriöst det var så trångt att cellskräckstankarna kom fram


Hemvägen i tåget var lååång och jag underhöll mej själv med att läsa sms från de två fjortisarna bredvid mej
Läste sms-konversationen av den närmsta fjortisen bredvid mej:

"Kladde<3" - Förlåt<3
Fjortistjejen - Det gör inget din korv<3


Sedan underhöll jag mej själv att prata med Moa och Angelika om hur mycket jag ogillade svea-mössar (ena tjejen hade en) och att jag hatar när mascaran klumpar ögonfransarna (hon hade spindelben till ögonfransar)

Jaaaaaa de va kul de!








Just det. Va ju i Linköping med family plus Patricia då det blev frack-provande för André medan vi andra kollade i affärer. Hittade en fin topp jag ska ha på klassisfesten och en as nice benvit vårjacka i mocka, löööve

Gillade också den galna gubben som kom in i denimgallery och började dansa med skyltdockorna och kastade mössor på hon som jobbade där medan hon hjälpte mej, party boy!







Och idag har jag inte gjort ett skit. Moa har mina böcker och jag glömde bort/orkade inte hämta böckerna så dagen har mest gått åt till tvn.

Just det! Jag drömde världens kinky dröm om som jag tror nu va Färjan-Håkan? Känns som det var han. Bokstavligen jag kände på han. Visste inte att jag kunde ha sådana kinky drömmar....







Långt jobbigt inlägg förlåt. Ska sova och peppa för nian-dressarna alla ska ha imorgon, myyyyys





Snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela