I wanna speak in a language you will understand

Publicerad 2010-03-07 12:22:55 i Allmänt,





Pluggisdag idag! Engelska och svenska ska göras snabbt idag så jag får belöna mej med en lång dusch/godis/glass/film/gå ut och gå.


Just nu gillar jag inte

- lundbybadets hemsida, skit dålig på att skriva öppettider

- sara orresporreee som ger oss världens skit läxa

- de i klassen som tror de är lite bättre än alla andra. Och inte låtsas om det. Snälla vi har fattat det i flera år nu

- all snö

- segisar som inte betalar nian dressarna, jag vill ha den NU!


- mina ryckningar... japp dom fortsätter. hur mysigt är det inte att vakna av ryckningarna i låren? En annan cool grej var att jag fick ryckningar i magen och axeln också. Mitt nervsystem verkar inte va på topp?


Men just nu gillar jag också

- att jag på nått vis inte har brytt mej så värst mycket om folk jag ogillar lite. visst jag tänker på det men sen blir allt i slutändan "äähh skitsamma det finns folk till allt!"

- att min humör ändå är oftast på topp, måste vara solen som gör det

- muse, hähää nähää sanne?

- Tyson, som är mer som en hund än katt nuförtiden. sötiz







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela