Heavy cross

Publicerad 2010-03-23 20:08:08 i Allmänt,






Okej. Efter skolan hann jag läsa i no-boken i en halvtimme sen somnade jag sött i sängen med Tyson bredvid.
Vaknade vid sju sen att pappa var klar med pastan och mögelostsåsen. Möööööms!
Det var så.jävla.skönt.


Varför var jag så trött då?



-      Världens tråkigaste svenskalektion, fan Linda du kan bättre. 1900-tals författare som hatar kvinnor? Och lite Andra Världskriget på det and woilá, jag somnar nästan. Fast fick reda på svenska nationella och summan av kardemumman fick jag VG totalt. Ett starkt VG och jag är nöjd. Jävligt nöjd. Med stressen på A-delen är de riktigt bra.


-     Var tvungen att gå i regnet hem till mej och hämta bok på svenskan. Kallt och blött i skinnjacka och hittade inget paraply


-     Alla dessa små skitungar som drygar mot oss nior. Blir nästan rädd för mej själv när jag kom på mej själv skrika efter en när jag var ensam i korridoren...


-     Dansen idag. Fyfan. Daaaaaaaaaansen. Denna danslärare. Där försvann mitt tålamod. Ville springa och låsa in mej på toan med Sofie och Sanna. Snälla Jerry låt oss få slutaaaaa







Och nu ska jag vässa min engelska grammatik och mitt uttal. Imorgon massa nationella.
Moa och jag funderade olika dialekter och jag tror jag kör på att jag är från Australien för att få bort svengelskan.

Goddaaayy


(scrubs-tittare förstår bara det där)





vill ha mina töööskar på klassfesten också!!!




Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-03-23 20:30:58

sanne, vi sprang in på toaN och låste in oss....

men jag trodde jag skulle dö av skratt när vi kom ut. hon måste hört oss :$

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela