fanfanfanfanfanfan

Publicerad 2010-03-06 21:53:32 i Allmänt,




Det rycker fortfarande i mina ben. japp.
Nu äre i båda benen. Det är så sjukt jävla obehagligt och jag vill inte sitta stil, måste gå så jag inte känner ryckningarna.


Faaaaaaaaan mina höfter rasar ihop. Dumma mej som inte gör mina övningar för min sneeeaa rygg!!!
Vill inte till läkaren och knäcka ryggen igen och ligga där halvnaken och känna mej förnedraaaaad.



Kul att läsa om mitt sammanbrott.............
Nääää har bestämt mej nu att jag ska göra övningarna och börja simma. Japp jag ska bli stammis hos lundby.
Tror faktiskt jag kommer palla med det för älskaaaaaaar att simma. Plus att mamma ska påminna mej att göra övningarna.



Nu ska jag fortsätta irritera mej på mina aliens i benen
Förresten så kollade vi på Bröllopsfotografen förut. Den va ju inte så bra...slår inte Smala Sussie



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela