blahaa

Publicerad 2010-03-06 18:09:41 i Allmänt,





Hittade inget i linkaan. Bara en liten plånbok. Är jag besviken? Faktiskt inte, var inte på shoppinghumör.
Hittade ett par fina grejer, blev snål, blev hungrig, blev arg på mammas klagande så fort jag pillade på ett plagg jag inte ens ville köpa men ändå fick höra "meeen Sanne inget med paljetter, taa nått annaaaaat".
När man ser ett glittrligt/paljettigt (?) plagg så måste man ju ta på det? Alla tjejer gör ju så?




En annan grej. Ni måste checka in Misoui på drottninggatan. Massa fint vintage och så jävla mysigt vintage.
Checka in bilderna ----> http://www.misoui.se/



Just nu mår jag fortfarande illa av biskvien jag åt och blev åksjuk men med gladare nu av Daniel!





Hahaha hans parodi på Carola!


Hans blogg gör mej klaaaad http://danielfagerholm.webblogg.se/



Twilight töntar, New Moon finns på tankafett med bra kvalité nu. Den är redan nerladdad!







Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2010-03-06 21:51:42

okej då känns det ju lite bättre, men nu ska vi välja kurser till tvåan och trean, det som stressar lite! hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela