We no speak americano

Publicerad 2010-06-06 17:59:56 i Allmänt,





Yeeeezzz vad vi har handlat!
Har hunnit att städa, duscha håret, låta det torka när vi åker mersan = inte bra. Gör inte det.
Världens tovvor i håret fick jag sen.
Öste på Ö&B och köpte pappersdukar och massa grejjs, sedan vidare till Netto och till sist Ica.
Och vi har inte köpt allt än...



Men jag känner fan på mej att det kommer bli fint det här på tisdag. Riktigt fint!





Dock har jag lite ångest för jag har knappt fått på mej sol idag.
Och mina andra kära vänner är redan medelhavsbruna.... röv.
Jaaajja jag kommer väl ifatt nångång i Juni!





Nu ska jag se om pappa är klar med pastan.
Hör på det här, färskpasta och mögelostsås. Min absolut favvisrätt. Kan äta pasta hur mycket som helst!
Pappa har också gjort aioli så det blir räkor också.



Mmmmm fin söndag!





Har helt glömt bort att det är avslutningsmiddag. Vilken tid!?!?!?!?
Ladda kameran Sanne förfaaeeen!
Mångkamp imorgon också. Låter som en bra måndag ni




Laddar med fjant-dunk-musik för tisdagen också....

Yolanda Be Cool & DCUP – We No Speak Americano - Radio Edit


Den är ju bra på nått jävla vis?


Tom Pulse – Cuando - Sunshine Radio Mix

Travie McCoy – Billionaire - Feat. Bruno Mars

doooom är fäjna också





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela