But he is there and she is here

Publicerad 2010-06-06 12:40:52 i Allmänt,






Oj tre dagar utan datamaskineeeen. Var é datanörden Sanne?



Nej ni, jag har haft fullt upp med att

Trivas med mina klasstjejer
Sjunga och flamsa i skolan
Börja bada i lundbybadet
Börja bränna mej igen
Cykla lyckligt hem med fin musik i öronen
Se studenter + rysa när de går förbi och skriker + bli helt lycklig för att dom är lyckliga
Äta exotisk bricka tills jag ville knäppa upp kjolen hos Patricia
Äta pizza hemma hos Issa på hennes fina altan och njuta av att det är varmt ute på kvällen









Aaa jag har det bra. Och är och kommer inte vara sorgsen för att vi slutar nian.
Jag tänker och ska hålla kontakten med de jag vill ha i mitt liv.






Egentligen vill jag ösa med massa fina sommarkort men jag är alldeles för dålig på att ta kort.
Om jag hinner trippa till lundbybadet idag ska jag ta massa, lovar!





Nu ska jag fortsätta städa mitt rum, ösa med musiklistaN och handla till på tisdagskvällen.
Fan jag vill ju att ni ska ha det så bra som möjligt på tisdag, det vet ni va?
Lovar ni att inte skälla på mej om allt inte är perfekt?





Ni får en sommarbild dåååee





Hit kommer jag iden redan den tjugonde. För tidigt, men fan så gött egentligen.
Jag kommer inte att klaga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela