Time to get over things and let new things come in

Publicerad 2010-06-02 22:46:39 i Allmänt,






Tjaaaa det var ett tag sen ni! Men det var hårt igår.... Ångest över spanska nationella, vaxa ben och tillbaka till skolan för att bli klar med nationella. Då blev jag trött på livet och ville somna.
Då säger söta Elisa "Vet du vad.... jag tycker du går hem och äter lite så gör du klart det här hemma.."
Och ger mej en kram. Sluta va så jävla underbar helatin!


Fast när jag kom hem så väntade jag på maten, åt och somnade i soffan.
Sov där till halv elva då mamma tyckte det var dax att förflytta mej upp till sängen.


Jahapp, vaxningen då? Den var inte alls farlig. Även fast benen tydligen ska vara det som gör mest ont.
Och det var väldigt mysigt att hänga där och prata medan Moa och jag blev ompysslade.













Idag?
Jag badade i lundby första gången i år. Lite för kallt fortfarande.
Brände mej för första gången också. Inte alls så soft....
Övningskörlektionen var ganska seg...God fika och ibland roliga skämt men segt....
Jajja nu har man det klart jallafall så jag får komma ut på vägarna!






Nu ska jag läsa veckorevyn och sen sova och drömma om en asaa bra sommar.
Läskigt hur mina drömmar känns verkliga nuförtiden. För verkligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela