kuuuwwwk torrent!

Publicerad 2010-06-16 23:12:59 i Allmänt,





Torrent tänker såhär "Näämen nu tycker jag vi stannar, orkar baah inte blir färdig. Nää slutar ladda ner nu.."



Jaaaamen va kul att skiten har stannaaaaat när båda nästan är klara, cp.



Ska jag dra dagen då?


Ida och Angelika kom hit då vi softade lite på altan och sen fick vi idén att dragga till skogsjön.
Vi tog vårat pick&pack och tog skogsvägen dit. Angelika och jag gick senast där... för fleeeera år sen.
Ida hade aldrig gått där. Så där gick vi bland täta stigar och följde de stigar som "kändes bra".

Ida: Okej vilken sväng ska vi ta här då?
Angelika: Aaa asså jag tycker höger, det känns som den är bäst.
Sanne: Jaaa... Asså det tror jag med.
Ida: Men har ni gått här ens?
Vi: Jaa........tystnad
Sanne: Eller asså... NÄÄÄÄEE



Men vi hittade! Vi kom tillslut fram till välkända stigar. Tackar Jerry för det så vi kan lite stigar efter orienteringen.
Ida och jag höppa i och doppa oss lite och jag jagade fiskar i vattnet.
Sen cyklade vi hem igen och gav varandra smeknamn.
Aaaa sen mötte vi upp Moa och åkte till kvarnen och köpte maaasssa frukt (och revbensspjäll till hungriga mej)
och satte oss på en filt i gästis med alla pansionärer.

ASAAAA MYSIGT!!!

Jordgubbar och spraygrädde mmmm....






Aaaeee känner på mej att denna kväll kommer bli sen, jag kommer ha för mycket att tänka på


















Det blir så svårt med dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela