Jag trivs

Publicerad 2010-06-21 23:29:12 i Allmänt,

Medan ni säkert va i lundby och plaskade i klorvattnet, gick jag på stranden med fötterna i vattnet och njöt i solen. Lever som världens livsnjutare här! Har också hjälpt pappa med att ta i båten i vattnet och åkt en tur. Sen på kvällen tog jag en joggingtur ner till havet och då möter jag en en liten bebissnok. Fast den rörde sej inte fast jag kastade en kotte på den... Sen efter rundan gick jag tillbaka för att se om snoken hade rört sej, vilket den inte hade gjort. Då tar jag en pinne och petar på den och ser att t.o.m tungan hänger ute och stel........ Och DÅ märker jag att de är en orm av plast, en leksaksorm... Så jävla pinsamt! Annars då? Joo gissa hur glad jag blev när jag såg att vi hade massa får vid våran stuga OCH hagen nere vid stranden som aldrig används är det massa söta mamma-hästar och föl som skuttar omkring. I stranden är det också svanar som har små bebisungar. Aa och såklart är de massa kaniner med ungar också. Japp de kryllar med djur här och jag älskart! Kommer hänga vid hästarna varje dag och mata dom! Försökte förut idag och ladda upp en bild men de tog alldeles för långt tid tyvärr... Mjää har inget mer att säga, godnatt på er // sanne-djurälskare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela