Desperat tjej

Publicerad 2010-06-16 14:04:00 i Allmänt,






Okej jag skrev aldrig igår. Var upptagen med att måla naglarna, smörja in mej och kolla på Mumien.




Just nu skriver jag desperata sms till Angelika och ligger och tjockar mej.
Ställde klockan på nio och halv tio. Gick inte upp förrän halv ett. Bra Sanne.




Men nu drar jag denna kväll jag skulle ha skrivit om dååå!

Först drar vi till Burger King och tar en fet meal där. Trodde jag hade massa pengar men råkade ta för mycket för mina pengar... Blev lite pinsamt i kassan där...
Sen mötte vi Herman, Magnus och Philip och bestämde oss för att köra kubb då Oscar kom med på ett hörn också.
Jag va semzt men vi hade asaaa mysigt ändå!

Sen fick grabbarna idén att köra tennis-fotboll. Så det blev en jävla promenad för att komma
dit dom kör det och tillslut var vi där alla bussarna är i andra sidan stan.
Och där gömt, låg en skruttig tennisplan.
Fick också lära mej vad "vesslan" är. Då man klättrar upp på stängslet och ner. Dock provade jag de aldrig...




Sen bestämde vi oss för att planka på lundby och ta ett nattbad.
Eller jaa, jag orkade inte bada men kul att få planka för första gången!
Plus att vi tog den coola vägen tillbaka. Den över den ökända bron som
nog halva stan har tagit kort på när nån står där
. Första gången för mej också att gå där.
Inte lika kul när det var jätte mörkt och dåliga plankor med sprickor...
Men jallafall, när smidiga Sanne skulle över stängslet i lundby så sträcker hon min skinka.
Och vi snackar världens sträckning så jag haltar. Japp, smidig som en katt kallar dom mej.

Hahaha jag vaknade av att det gjorde så ont dagen efter.
Upptäckte att jag hade ett blå streck som blåmärke och massa blåmärken vid ljumsken.
Jösses säger jag bara!














Oj väldigt lång text, men fan jag vill komma ihåg dehär!






Nu ska jag göra mej ordning och se vad Angelika o Ida vill hitta på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela