Njuter

Publicerad 2010-07-28 20:22:40 i Allmänt,




Äntligen har jag fått fram kabeln till stereon så jag slipper lyssna genom laptophögtalarna, sköööönT!


Lite bilder från tältningen





Näcka såklart



Hungriga flickor medan jag grillade



BBQ-Queen herself!







Vi blev allt lite smårädda när vi såg svarta moln komma närmare och närmare...
Men icke började det spöregna, inte så vi märkte jallafall.
Vid fem vaknade vi av ett ytterst konstigt ljud. Vi låg där ett tag och funderade om det var vessla/kanin/ekorre, eller alla gnagare vi kom på. Men när jag jag kom ut så satt en ekorre helt oskyldig i trädet och käkade.
Så vi vet fortfarande inte vad ekorren höll på med utanför tältet...
Men summan av kardemumman så var det riktigt mysigt att komma bort lite från mjöllat och spendera min första gång jag är på abborreberget med dessa två mörtar.


Angelika du måste lägga upp den härliga bilden på FEJJAN, klockreeeen!


Nu ska jag leta fram nått gött och mysa ner mej i soffan med André och mamma sen ikväll blir det nog Shrek eller Grodan Boll <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela