Hälften av tiden här har gått gött!!

Publicerad 2010-07-09 18:59:28 i Allmänt,

Nu var det ett tag sen jag bloggade sist. Ändå tänker jag jätte ofta "åh de måste jag skriva om nästa gång!" Hopp, vad gör vi här ute då? Joo vi har shoppat i visby. Både till rummet vi har gjort om och jag har shoppat loss på smycken. As fint "afrikanskt" halsband och såklart ringar! Turkosa stora ringar för 50 spänn! Nu samlar jag verkligen på ringar, får inte nog asså. Just det! Inne i visby är de ju politikervecka och de är knökat med folk. Inte för att skryta men jag såg maud olofsson och massa andra gamla tanter och gubbar. Men den coolaste personen jag såg va Alexander Bard från BWO! Hans mustasch va dubbelt så coolare i verkligheten. Ett av de roligaste händelserna va att Angelika ringde till mej och skrek i telefonen, haha fan vad jag saknar henne och Ida! Bajs att vi ska va kvar en vecka till medan dom kommer hem. Annars så har det inte hänt så mycket... Vi badar, solar, åker båt, provat nästan alla restauranger här och jag jobbar vidare med övningskörningen. Jag har växlat för första gången COOL GIRL. Men smyggråter fortfarande när jag får kärringstopp för tredje gången i rad och får pappas blick... Aa nu orkar jag inte skriva mer, snart kommer moiz så de är bara det jag ser fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela